האימון האישי הינו תהליך שמתאים לכל מי שמעוניין לבצע שינוי בחייו, להגשים חלומות ומטרות - כלומר, לרוב המכריע של האנשים.

האימון מתאים לרוב האנשים ואינו מהווה טיפול פסיכולוגי (ראו בהמשך ההבדל בין אימון לטיפול).

האימון האישי מתאים לכל מי שמעוניין להגשים משהו בחייו, כלומר לרוב המכריע של האנשים. 

במקרה בו אני מזהה שהמתאמן איננו מתאים לתהליך אימוני (וזקוק לתהליך טיפולי כלשהו) אני מפסיקה את תהליך האימון ומפנה אותו לטיפול - על פי כללי האתיקה של לשכת המאמנים.

כמאמנת מוסמכת לשכה אני מחויבת לסודיות מוחלטת מול המתאמן ולכללי האתיקה של לשכת המאמנים בישראל.

האימון ההוליסטי הוא פיתוח של הקואצ'ינג המסורתי, שבו ניתנת התייחסות לאדם כישות שלמה (הוליסטית), המורכבת מגוף, נפש ורוח. הסיבה לכך היא ההבנה שנוצרה בעקבות שנים של עבודה עם מתאמנים בכלים קוגניטיביים בלבד או התנהגותיים בלבד - שהאדם כאמור הינו ישות מורכבת - וששינוי שאינו קורה בכל ההיבטים האנושיים - לא מחזיק לאורך זמן.
במהלך האימון אני משלבת כלים מעולמות שונים ומגוונים כגון מדעי ההתנהגות, CBT, שאלונים, דמיון מודרך, NLP, מיינדפולנס, שיטת קייזן לשינוי התנהגותי, שיטות מתקדמות לניהול זמן ועוד. 
כל אימון הוא ייחודי ומותאם למתאמן על פי מה שמתאים לו, כך שכל שינוי שמושג באמצעות האימון יבטא שינוי עמוק ובר קיימא ויביא לתוצאות מירביות.
שתי הגישות מכוונות כדי להשיג שינוי ולקדם את האדם לעבר מטרותיו, וקיימים ביניהן אלמנטים רבים חופפים.
עם זאת, קיימים הבדלים בין טיפול פסיכולוגי לאימון אישי.
האימון הוא תהליך ממוקד מטרה מוגדרת, כאשר המתאמן מונע לפעולה וליצירת הרגלים חדשים.
האימון ממוקד עתיד - על מנת להשיג מטרות עתידיות, מניע את המתאמן קדימה, לצורך עשייה ופחות לצורך תובנה כפי שעושה הטיפול הפסיכולוגי.
המאמן אינו פסיכולוג, הוא איננו עסוק באבחון נפשי וכמובן איננו יכול לאמן מתאמן הזקוק לתמיכה רגשית/נפשית או לטיפול במקרים מורכבים נפשית.
באימון המתאמן הוא המומחה לחייו, זהו קשר שוויוני, בגובה העיניים. המאמן אינו יועץ, מביע דעה או מאבחן, אלא משתמש במומחיות האימונית כדי להעצים את המתאמן, את הביטחון העצמי שלו ואת הסמכות הפנימית שלו, מתוך ההנחה כי התשובות תמיד נמצאות אצל המתאמן ורק צריך לסייע לו לחשוף אותן.
תהליך אימון אישי מעצם טבעו הוא תהליך קצר מועד של מספר חודשים.
נקודת המוצא האימונית היא שבעזרת מספר מפגשים קצר יחסית ניתן לייצר שינוי תפיסתי-התנהגותי ולהניע את האדם לעבר מילוי מטרותיו. עם זאת, בין אם מדובר במתאמן שמעוניין במימוש של מספר מטרות, ובין אם מדובר במטרה מורכבת יותר, כל תהליך הוא אינדיבידואלי ובהתאם לקצב ההתקדמות האישי של המתאמן ולרמת ההתמסרות שלו לתהליך, ולכן אין תשובה אחת המתאימה לכל אחד.